[AC] Plik /usr/share/xsessions/kde.desktop

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 12 Gru 2003, 00:32:16 CET

W liście z pią, 12-12-2003, godz. 00:23, Łukasz Nowak pisze:
> Witam,
>
> Przeszukałem pobieżnie pld-devel-pl, nie znalazłem interesującego mnie
> tematu, jeśli się jednak powtarzam, to przepraszam.
>
> Sprawa jest dość prosta. Podczas instalacji PLD AC nie znalazłem
> pakiety, który dostarcza plik /usr/share/xsessions/kde.desktop. Czy jest
> jakiś powód dlaczego takiego pliku nie ma? Który posiadałby mniej więcej
> taką zawartość:
>
> [Desktop Entry]
> Encoding=UTF-8
> Name=KDE
> Comment=KDE - test
> [...]

e.. powinien byc, specjalnie do tego celu zostaly dostosowane
gnome-session jak i kde-(chyba desktop, ale tutaj sie nie znam),

wywolac trzeba adgora do tablicy w tym przypadku.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD