gnome bez panelu - czy to ma sens?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:48:34 CET

On Thu, Dec 11, 2003 at 09:37:51PM +0100, Szymon 'trasher' K wrote:

> Rozumiem, że można tego chcieć, ale zrozum moją frustrację -
> nie odpala się całe środowisko dlatego, że nie ma tego panelu.
> I nie zgłasza błędu, tylko milczy i wisi. Tak powinno być?
>
> Może dorobić notatkę przy instalacji gnome, że jeżeli chcesz, go
> używać, to doinstaluj gnome-panel? Rozwiązanie proste, a odpędzi
> takich wkurwionych zmarnowanym czasem pieniacz, jak ja.

Ale _co_ to jest gnome z punktu widzenia instalowanych pakietów?

Przy profilu instalacji "GNOME workstation" czy też przy wybraniu
zestawu pakietów "GNOME cośtam" -panel powinien się instalować.
Nie wiem czy takowy profil w instalatorze został już przygotowany pod
kątem GNOME 2.x.

Natomiast pojęcie "instalacji gnome" na już istniejącym systemie
jest niezdefiniowane.