gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:48:41 CET

11 grudnia 2003 (21:48:34) Jakub Bogusz napisal:
JB> Ale _co_ to jest gnome z punktu widzenia instalowanych pakietów?

JB> Przy profilu instalacji "GNOME workstation" czy też przy wybraniu
JB> zestawu pakietów "GNOME cośtam" -panel powinien się instalować.
JB> Nie wiem czy takowy profil w instalatorze został już przygotowany pod
JB> kątem GNOME 2.x.

JB> Natomiast pojęcie "instalacji gnome" na już istniejącym systemie
JB> jest niezdefiniowane.

Uściślam - zainstalowałem na minimalnym Ac bodajże pakiety:
gnome-common, gnome-desktop i gnome-panel z zależnościami.
I byłem przekonany, że to jest już gnome. A tu się okazuje, że jednak
nie.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (