gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:59:21 CET

11 grudnia 2003 (21:59:07) Jakub Bogusz napisal:

JB> To akurat jest pakiet devel, niepotrzebny użytkownikom.
Ja się tam nie znam - sugeruję się nazwami.

JB> Nie rozumiem - to gdzie brakuje gnome-panel w zależnościach?

miało być gnome-common, gnome-desktop i gnome-session.

Sorry za pomyłkę.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (