gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 22:16:30 CET

11 grudnia 2003 (22:03:13) Paweł Sakowski napisal:
PS> gnome-common: pliki developerskie
PS> gnome-desktop: biblioteka, wymagana przez to, co jej potrzebuje (m.in.
PS>  	gnome-panel)

PS> gnome-session jest podstawą środowiska GNOME. To on zawiera binarkę
PS> /usr/bin/gnome-session startującą wszystko co potrzebne do szczęścia
PS> (m.in. gnome-panel :) . Do tego wystarczy dobrać sobie używane aplikacje
PS> i dociągnąć biblioteki wskazane przez zależności.

PS> Oczywiście ktoś może nie chcieć odpalać całego środowiska GNOME, a
PS> jedynie jakieś pojedyncze aplikacje. Wtedy obędzie się bez
> [...]

Wielkie dzięki za rzeczową odpowiedź.

Mam pewne wątpliwości, czy gnome-session bez zainstalowanego
gnome-panel działa prawidłowo... Tzn. nie znam się na tym, ale nie
wiem, czy takie zachowanie, jakie wykazuje jest prawidłowe - może
niech ktoś, kto się zna niech przetestuje.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (