[Ac] ftpd - katalogi domowe dla anonymousa.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Gru 2003, 12:25:37 CET

Dnia pią 12. grudnia 2003 11:57, Jakub Bogusz napisał:

> Nie ma takich działających zawsze poprawnie w przypadku, gdy kilka
> zamiennych pakietów tworzy/usuwa tego samego użytkownika.
>
> Aktualnie do przybliżonego obejścia problemu w przypadku n zamiennych
> pakietów potrzebne by było n*(n-1) triggerów. Serwerów ftp jest około
> dziesięciu...
Wszystko jasne - w takim razie lepiej, żeby użytkownik ftp był wpisany na
stałem w setup. Tylko co zrobic, jak jedne serwery mają "homa" w /home/
services/ftp, a inne w /var/lib/ftp :
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/proftpd.spec?r1=1.149&r2=1.150 :
-	$RPM_BUILD_ROOT/{home/services/ftp/pub/Incoming,var/log}
+	$RPM_BUILD_ROOT/var/{lib/ftp/pub/Incoming,log}

Orzech - wiesz coś na ten temat ;-) ? Bo w commitlogu tego nie widać.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.