Odnośnie planów co do Ac

Pią, 12 Gru 2003, 14:02:53 CET

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> dla wszystkich trzech ?

Nie dla jednego, tego ktory zostawil bez kontroli otwarta sesje (w pracy) i
prawdopodobnie grzebal bez upowaznienia/uzgodnien w konfiguracji ssh...
Mieso, ktorym sie wzajemnie obrzucaja na IRCu mnie nie interesuje.

Chyba, ze jednak te podejrzenia sa niesluszne, co sie wyjasni.

BTW1, jesli mi sie zdarzy zostawic otwarta sesje w pracy, to po powrocie do
domu ja wycinam. Mimo calego mojego zaufania do pan sprzatajacych szefa,
kolegow i pracownikow ochrony...
Moze jestem paranoikiem.

BTW2: ja bym sie nie obrazil, gdyby mi w takiej sytuacji ktos zablokowal
konto / zabral na chwile rw.

BTW3: mam nadzieje, ze sprawa sie jednak wyjasni...

OT1: Zastanawiam sie dlaczego potencjalnemu kandydatowi na RM tyle czasu
zajmuje copy&paste jego programu (z miejsca, w ktorym podobno go przedstawil
do miejsca wlasciwej dyskusji nad wnioskiem CDG)

OT2: chyba starczy tego listu, bo wyjdzie mi kolejna spiskowa teoria PLD ;-)

  phone (48)(58) 347 14 61