Odnośnie planów co do Ac

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Pią, 12 Gru 2003, 14:21:26 CET

On Fri, 12 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie dla jednego, tego ktory zostawil bez kontroli otwarta sesje (w pracy) i
> prawdopodobnie grzebal bez upowaznienia/uzgodnien w konfiguracji ssh...
> Mieso, ktorym sie wzajemnie obrzucaja na IRCu mnie nie interesuje.
> Chyba, ze jednak te podejrzenia sa niesluszne, co sie wyjasni.

chyba nas coś omineło, proszę pokaż mi miejsce w liście mmazura, w którym
jest napisane "grzebanie w konfiguracji" ssh. na ep09 konfiguracja ssh się
nie zmieniała od dawna. widzę tu duże niespójności w wypowiedzi i duże
nacechowanie emocjonalne.

co do tego co jest w liście mmazura, to to, iż "current working directory"
wskazuje dany katalog to nie oznacza grzebania.

[speedy w klap ~]$ ps aux | grep pts/5 | grep tcsh
speedy    4240  0.1  0.7  3332 1872 pts/5    S    14:12   0:00 -bin/tcsh

[speedy w klap ~]$ ls -l /proc/4240/cwd
lrwxrwxrwx    1 speedy   users           0 Dec 12 14:13 /proc/4240/cwd ->
/etc

czy to oznacza, iż właśnie edytuje plik shadow ? :P

dla mnie jest to okazja do odegrania się mmazura na ludziach. inaczej nie
potrafi to napuszcza Ciebie na nich.

-- r.