Odnośnie planów co do Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 12 Gru 2003, 14:22:37 CET

W liście z pią, 12-12-2003, godz. 14:02, Andrzej Krzysztofowicz pisze:
>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Nie dla jednego, tego ktory zostawil bez kontroli otwarta sesje (w pracy) i
> prawdopodobnie grzebal bez upowaznienia/uzgodnien w konfiguracji ssh...
> Mieso, ktorym sie wzajemnie obrzucaja na IRCu mnie nie interesuje.
>
> Chyba, ze jednak te podejrzenia sa niesluszne, co sie wyjasni.
>
> BTW1, jesli mi sie zdarzy zostawic otwarta sesje w pracy, to po powrocie do
> domu ja wycinam. Mimo calego mojego zaufania do pan sprzatajacych szefa,
> kolegow i pracownikow ochrony...
> Moze jestem paranoikiem.
Wybacz, ale do mojego biura wstęp mam tylko ja, a nie wiem czy ktoś by
miał na tyle chęci aby namiętnie forsować xlocka i łamać moje hasło.
Gdyby miał dostęp ktoś jeszcze, nie zostawiłbym otwartej strony www
nawet.

> BTW2: ja bym sie nie obrazil, gdyby mi w takiej sytuacji ktos zablokowal
> konto / zabral na chwile rw.
>
> BTW3: mam nadzieje, ze sprawa sie jednak wyjasni...
>

> OT1: Zastanawiam sie dlaczego potencjalnemu kandydatowi na RM tyle czasu
> zajmuje copy&paste jego programu (z miejsca, w ktorym podobno go przedstawil
> do miejsca wlasciwej dyskusji nad wnioskiem CDG)
Przedstawiałem go f2f, a najwięcej wytykałem co się nie udało, dlaczego
i że mogło być inaczej. Niestety jest jak jest, Ac trzeba doprowadzić do
pełnego stanu użyteczności. Zamrozić na max 4 tygodnie (dwa tygodnie ew.
poprawki a drugie dwa na testowanie i ewentualne poprawki koncowe).
Jeśli chodzi o prawdziwy i _realny_ plan, to muszę poświęcić pare godzin
i spisać myśli.

> OT2: chyba starczy tego listu, bo wyjdzie mi kolejna spiskowa teoria PLD ;-)
Pozdrawiam.
Sam zainteresowany :) (z localhost to nie ja)