gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pią, 12 Gru 2003, 22:34:36 CET

12 grudnia 2003 (22:25:42) wrobell napisal:
> [...]
w> no to w końcu dochodzimy do czegoś. zamiast jebów wreszcie
w> jakieś informacje. dzięki Ci o łaskawco.

w> czy jak doinstalujesz gnome-panel, to nautilus się odpala?

Jak doinstaluję gnome-panel, to wszystko działa, aż miło (nautilus
też). Gnome zwalił mnie z nóg i zakochałem się w nim, gdy już go
w końcu odpaliłem... Szkoda, że od razu nie poszło bezstresowo...

--
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (