gnome bez panelu - czy to ma sens?

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 12 Gru 2003, 22:25:42 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 05:33:07PM +0100, Szymon 'trasher' K wrote:
> WYBACZCIE - nie doedytowałem maila do końca przed wysłanieniem -
> powtarzam go, tak, jak miał iść.
>
> Tak, wiem, młotkowy ze mnie :P.
nie miałem zamiaru nikogo obrażać.

> w> gnome-session _działa_, to że nie zainstalowałeś sobie nautilusa tudzież
> w> jakiegoś bardziej wypasionego wm-a (np.: z menu) niz metacity, to już
> w> _Twoja_ sprawa.
> Wspomniany zwis następował w momencie, gdy nautilus _był_
> zainstalowany, a nie było gnome-panela. To normalka?
no to w końcu dochodzimy do czegoś. zamiast jebów wreszcie
jakieś informacje. dzięki Ci o łaskawco.

czy jak doinstalujesz gnome-panel, to nautilus się odpala?

> w> nie bardzo rozumiem potrzeby młotkowych. i szczerze mówiąc mam ciekawsze
> w> rzeczy do robienia niż zajmowanie się ich bolączkami. nie rozumiem też
> w> dlaczego mam się zajmować czymś na co nie mam ochoty.
> Czy ktokolwiek zasugerował, że to właśnie Ty masz rozwiązać ten
> problem (złe słowo - lepsze niedogodność). Czy ktokolwiek każe
> Tobie rozwijać idee HOME_ETC? Chyba w PLD jest tak, że każdy
> robi to co chce/potrzebuje.

śledzisz ten wątek, czy jaja sobie robisz? czy ja mam coś przeciw jakimś
mechanizmom ułatwiającym ludziom życie? powiedziałem tylko zdecydowanie
"nie" sztucznym zależnościom. nic więcej.

[...]

    wrobell <wrobell w ite.pl>