[kernel_2_6] zawiecha w iksach

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Sob, 13 Gru 2003, 09:54:05 CET

Dnia Sat, Dec 13, 2003 at 02:46:14AM +0100, Paweł Żurowski napisał:
> problem jak w temacie. workstacja, i686, kernel test11,
> XFree86-4.3.99.11-0.3, geforce ale na sterownikach nv. przy test9 tez
u mnie geforce zachowuje sie podobnie na sterowniku nvidia. Na nv dziala
spoko. Wydaje mi, się ze to jest zależne od modelu karty, bo w pracy na
innym geforcie działa dobrze na obu sterownikach.

W domu mam (wiesza się na driverze nvidia):
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV11 [GeForce2 MX/MX 400]
(rev b2)

W pracy (działa dobrze na obu driverach):
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV11DDR [GeForce2 MX 100
DDR/200 DDR] (rev b2)

> Objawy: czarny, malutki prostokacik na ekranie, ekran staje (zegar,
> mysz, etc. nieruchome), nie pamietam, czy dysk pracuje. sshd przyjmuje
> polaczenia, nie mozna zmienic konsoli, nie mozna C-A-BS
Ja miałem takie zachowanie na 2.6.0-test7 i 2.6.0-test9. Po przesiadce
na driver nv, wszystko jest OK. Ciekawostką jest, ze w domu w tej samej
konfiguracji (driver nvidia) na karcie Riva TNT2 dzialało OK.

pozdrawiam
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarosław Kruk - jareq w tkdami.net