[kernel_2_6] zawiecha w iksach

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 13 Gru 2003, 19:40:48 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 02:46, Paweł Żurowski pisze:
> [...]
>
> Objawy: czarny, malutki prostokacik na ekranie, ekran staje (zegar,
> mysz, etc. nieruchome), nie pamietam, czy dysk pracuje. sshd przyjmuje
> polaczenia, nie mozna zmienic konsoli, nie mozna C-A-BS
> Proba rozwiazania 1: restart gdm
> Efekt: gdm-zatrzymany, gdm-uruchominy, na ekranie to samo
> PR2: init 3, Efekt: j.w.
> PR3: kill -9 -1, Efekt: j.w.
> PR4: reboot, Efekt: sshd zamknal polaczenia, na ekranie nadal to samo
> PR5: SysRq-S,U,B, Efekt: restart systemu (przy test9 tak postepowalem)
>
> W logach specjalnie niczego nie ma. sluze wszelkimi informacjami
To miałem dziś to samo kiedy chyba przesuwałem okienko Psi ;) Był proces
psi i nie dało się go ubić, ssh przyjęte, pozostały testy jak Twoje.

[averne w averne averne]$ rpm -q kernel XFree86 gnome-session psi
kernel-2.4.20-10
XFree86-4.3.99.14-1
gnome-session-2.4.1-6
psi-0.9-2

Dodam, że karta ATI Radeon 9200 128/128 i sterownik fireglx. Zdarzyło mi
się to pierwszy raz.

W pracy pracuje na t9 i nv i nie spotkałem się jeszcze z problemem wyżej
opisanym.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>