kde multimedia?

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 13 Gru 2003, 13:54:46 CET

On Saturday 13 of December 2003 13:17, Mariusz Mazur wrote:
(...)
> Hehe. A rozmawiałem z tobą i matkorem odnośnie puszczania tego :)

Uhm...

Problem polega na tym, że trudno jest naprawiać coś, co u mnie się buduje, na
nescie (ix86/athlon) również a nie buduje się gdzieś, gdzie sa nagłowki
kernela, którego nigdzie nie mam (2.4.21) i nie mam mozliwosci grzebania przy
tym na gorąco. O ppc, sparc czy alfie nie wspomnę.
Poprzedni snap budował się, gdy w cdrom.h zmienilismy includy - przy obecnym
tak się juz nie da - wywala się, jezeli nie ma definicji z asm/byteorder.h -
tak wiec tamten sposób juz nie działa.
Czekałem na sygnał od kogoś, kto zbuduje ten pakiet mając w systemie nagłowki
z 2.4.21 z dostarczonymi niezależnie trzema nagłówkami z 2.4.20. No i w sumie
doczekałem się - na builderach ix86/athlonie sie zbudowało. 8-)
Co z tym robić dalej - nie wiem na razie - nie mam pojecia, czy pakiet ten
buduje się na ppc, alfie i sparcu z release 0.1 (czyli 'as is' bez zadnego
kombinowania)?

--
Adam Gorzkiewicz