kde multimedia?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 13:57:02 CET

On Saturday 13 of December 2003 13:54, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Problem polega na tym, że trudno jest naprawiać coś, co u mnie się buduje,
> na nescie (ix86/athlon) również a nie buduje się gdzieś, gdzie sa nagłowki
> kernela, którego nigdzie nie mam (2.4.21) i nie mam mozliwosci grzebania
> przy tym na gorąco. O ppc, sparc czy alfie nie wspomnę.
> Poprzedni snap budował się, gdy w cdrom.h zmienilismy includy - przy
> obecnym tak się juz nie da - wywala się, jezeli nie ma definicji z
> asm/byteorder.h - tak wiec tamten sposób juz nie działa.
> Czekałem na sygnał od kogoś, kto zbuduje ten pakiet mając w systemie
> [...]

Dzisiaj/jutro będzie puszczane 2.6 w którym mam nadzieję nagłówki są
naprawione. Później rebuild glibca, żeby wygenerowało nowe
glibc-kernel-headers i należy się modlić, żeby to działało. Docelowo, jak
qboosh mówił, glibc-kernel-headers w osobnym tarballu, żeby w ogóle nie był
związany z jajkiem.

Btw: obecny glibc z head sobie poradzi z 2.6?