Plany odnośnie Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 13 Gru 2003, 14:22:08 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 14:00, Mariusz Mazur pisze:

> [...]
> puszczania zleceń. Way to go. Jeśli ci się wydaje, że uda ci się nadgonić w
> ciągu tygodnia, albo dwóch, to jesteś w taaaaaaaaaaaaaakim grubym błędzie.
> Jeśli się teraz za to metodycznie zabierzesz, to może się w dwa miesiące
> wyrobisz... ale pamiętaj, że nie możesz blokować innym pracy. Ja bym
> sugerował się pomodlić, żebyś zdąrzył przez te dwa miesiące. A. I jeszcze
> teraz się nie bierz, bo w ciągu kilku najbliższych dni będą (a) nowe nagłówki
> i (najprawdopodobniej) (b) lekko poprawione nazewnictwo pakietów (dodany

Wybacz, ktoś musiał się też wiziąć za bootkietki. Ile można stawiać
system z rescuecd? Nikt się tym nie interesował bo kto potrzebował
system to go sobie postawił, dajmy wreszcie ludziom coś do testowania.
Mam zamiar dzisiaj wygenerować iso na ftp.pld-linux.org, więc proszę o
nieusuwanie ich.

Pożyjemy, zobaczymy.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>