Plany odnośnie Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:00:56 CET

On Saturday 13 of December 2003 13:44, Marcin Doliński wrote:
> Plan odnośnie wydania Ac:
> 1. Koniec gonitwy za numerkami

Konkrety.

> 2. Skoro każdego desktop już działa, skupmy się na serwerach

Orientacja w terenie. Działający desktop pod tytułem snapshot kde i planowane
s/gnome/gnome1/.

> 3. Doprowadzenie do pełnej STABILNOŚCI!

Konkrety.

> 4. Żadnego zmieniania środowiska (z wyjątkiem sytuacji krytycznych)

Co rozumiesz przez środowisko i sytuację krytyczną. Konkrety.

> 5. Należy uzupełnić funkcjonalność Ra. Lista braków jest pod adresem
> http://www.averne.org/ac/

Kilka tygodni temu się za to zabrałeś. Starczyło ci wytrwałości na parę dni
puszczania zleceń. Way to go. Jeśli ci się wydaje, że uda ci się nadgonić w
ciągu tygodnia, albo dwóch, to jesteś w taaaaaaaaaaaaaakim grubym błędzie.
Jeśli się teraz za to metodycznie zabierzesz, to może się w dwa miesiące
wyrobisz... ale pamiętaj, że nie możesz blokować innym pracy. Ja bym
sugerował się pomodlić, żebyś zdąrzył przez te dwa miesiące. A. I jeszcze
teraz się nie bierz, bo w ciągu kilku najbliższych dni będą (a) nowe nagłówki
i (najprawdopodobniej) (b) lekko poprawione nazewnictwo pakietów (dodany
epoch).

> 6. ISO PLD 2.0 (Ac) zostanie wydane w wersji pre1 dnia 24.12.2003 r.
> 7. Następne płytki powinny być wydawane cyklicznie co dwa tygodnie

Git.

> 8. Mrożenie Ac będzie trwało 4 tygodni (dwa ewentualne poprawki, dwa
> testy i krytyczne poprawki), po których spotkamy się na zlocie i
> ogłosimy wydanie wersji PLD 2.0

Jeśli to rzeczywiście tak będzie wyglądało, to będzie super, ale jeśli się w
tych czterych tygodniach nie zmieścisz, to najprawdopodobniej zostaniesz
publicznie uduszony za powtarzanie błędów po kloczku.