=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Sob, 13 Gru 2003, 14:40:50 CET

Maciej Jan Broniarz wrote:
> przeciez to se ne da ?
> sam pociagniesz cale distro ?

Widzisz, glownym problemem w obecnym stanie rzeczy jest (IMVHO) to, ze nie
ma osoby, ktora by wiedziala *** co jest do zrobienia *** , a nie brak
osoby, ktora by to *** zrobila *** (dla wiekszosci zagadnien ktos sie
znajdzie, zwlaszcza jak pomolestowac / dobrze poszukac).

A w tym temacie jedna dobrze zorientowana osoba bedzie o niebo lepsza niz
dwie znajace temat "po trochu" (pod warunkiem, ze jednoczesnie bedzie to
osoba komunikatuwna).

> przypomne zlosliwie ze jak zaczynalem sie w 1999 bawic w pld to
> tam byl zasada kazdy robi co mu potrzebne - a teraz co chwila
> jakis delikwent krzyczy ze mu nie dziala a ma dzialac i ktos mu to ma zrobic :)

Moze ten kto moglby to zrobic nie potrafi sie przebic przez szum
informacyjny ?
Bo jesli rzeczywiscie okaze sie, ze *** nie ma komu *** poprawiac bledy, to
bedzie to znaczylo, iz jestesmy juz li-tylko TWA i warto sie rozwiazac /
zmienic profil dzialalnosci ;)

  phone (48)(58) 347 14 61