=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Sob, 13 Gru 2003, 14:51:01 CET

On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Widzisz, glownym problemem w obecnym stanie rzeczy jest (IMVHO) to, ze nie
> ma osoby, ktora by wiedziala *** co jest do zrobienia *** , a nie brak
> osoby, ktora by to *** zrobila *** (dla wiekszosci zagadnien ktos sie
> znajdzie, zwlaszcza jak pomolestowac / dobrze poszukac).

zgadzam się. nie wiadomo co robić, na czym robić... itp...

> Moze ten kto moglby to zrobic nie potrafi sie przebic przez szum
> informacyjny ?
> Bo jesli rzeczywiscie okaze sie, ze *** nie ma komu *** poprawiac bledy, to
> bedzie to znaczylo, iz jestesmy juz li-tylko TWA i warto sie rozwiazac /
> zmienic profil dzialalnosci ;)

Ankry, to jest tak, cytuje: "pierdoli mnie to, iz na ppc nie dziala
mozilla" (a to ze nie dziala na sparcu tez nie docieralo). prosba
cofniecia do pakietu dzialajacego skonczyla sie "bo mi są potrzebne
nagłówki"

do zabawy w wrzucanie wszystkiego jak leci jest nest. tu takie cos powinno
się ograniczyc do ostatecznosci.

chodzi tu o to, ze niektorzy widza tylko czubek swojego nosa i swoja
wlasna workstacje, i nie moga zrozumiec ludzi, ktorzy maja inne wymagania.
er. inne platformy.

PS. na alphie tez mozilla nie chodzila. sprawdzałem.

-- r.