=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:54:56 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 02:51:01PM +0100, robert j. wozny wrote:
> On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Ankry, to jest tak, cytuje: "pierdoli mnie to, iz na ppc nie dziala
> mozilla" (a to ze nie dziala na sparcu tez nie docieralo). prosba
> cofniecia do pakietu dzialajacego skonczyla sie "bo mi są potrzebne
> nagłówki"
hmm - jest to upierdliwe
ale zakladamy ze rm wiec co robi i jezlei jest mu to potrzbene tro rzeczywiscie tak jest
ac nie jest tstable wiec nie mozna wymagac 100% sprawnosci
moze po prostu warto rrozgraniczac ac od ac-test

> chodzi tu o to, ze niektorzy widza tylko czubek swojego nosa i swoja
> wlasna workstacje, i nie moga zrozumiec ludzi, ktorzy maja inne wymagania.
> er. inne platformy.
to jest orpoblem o tyle ze o jakosc na poszczegolnych arch
powinni zabiegac userzy wlasnie tych arch - inaczej to zawsze bedzie wojna
bo na intelu dziala a na ppc nie

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |