=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Sob, 13 Gru 2003, 14:59:24 CET

robert j. wozny wrote:

> zgadzam się. nie wiadomo co robić, na czym robić... itp...

> Ankry, to jest tak, cytuje: "pierdoli mnie to, iz na ppc nie dziala
> mozilla" (a to ze nie dziala na sparcu tez nie docieralo). prosba
> cofniecia do pakietu dzialajacego skonczyla sie "bo mi są potrzebne
> nagłówki"

Ja powiem tak: jesli taka polityka stanie sie norma, to czas wysiadac z tego
tramwaju. Dystrybucji x86-only jest na peczki i robienie kolejnej takiej (z
mojego punktu widzenia mija sie z celem).

BTW: ciekaw jestem zdania kandydata na RM w tej kwestii...

  phone (48)(58) 347 14 61