=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Sob, 13 Gru 2003, 15:05:08 CET

On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ja powiem tak: jesli taka polityka stanie sie norma, to czas wysiadac z tego
> tramwaju. Dystrybucji x86-only jest na peczki i robienie kolejnej takiej (z
> mojego punktu widzenia mija sie z celem).

i właśnie między innymi o to mi chodzi (aby nie było x86-only). mozilla i
firebird poprawiłem, teraz siedzę nad beep-media-playerem.
tworzone są kwiatki "x86-only" i do tego przenoszone na główne drzewko.

> BTW: ciekaw jestem zdania kandydata na RM w tej kwestii...

[..]

-- r.