slow home_etc

maHo lukasz w mach.com.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:01:41 CET

Witold Filipczyk:

>To nie tak.
>$ export HOME_ETC=/tmp
>$ export LD_PRELOAD=/usr/lib/libslowhomeetc.so
>$ bash
>$ echo dupa > ~/.duparc
>$ cat ~/.duparc
>dupa
>
>Działa. HOME_ETC i LD_PRELOAD trzeba ustawić odpowiednio wcześnie,
>np. w /etc/profile.

    ok, to już lepiej. działa jak dla mnie ślicznie :))).
    tylko że teraz np. mkdir -p ~/.raz/dwa/trzy, robi to w katalogu
domowym. nie w /tmp :(

>Pozostaje jedynie ustalić listę przedrostków z kripką, których
>nie należy zmieniać. Zwolni to jeszcze bardziej,
>ale tylko w przypadkach z kropką.

hmm, a może zamiast sprawdzać listę przedrostków z kripką :), lepiej
szukać pliku w $HOME_ETC, a jeżeli go nie ma, szukać go w $HOME. wtedy
to co musi zostać w home zostaje w home.....

powiem więcej, jeżeli to o czym mówię dołożyć, slow_home_etc nadaje się
IMHO z palca do użytku (ja przynajmniej bym zaryzykował i użył, a co!)

pozdrav

maHo