slow home_etc

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Pon, 15 Gru 2003, 18:27:13 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 03:01:41PM +0100, maHo wrote:
> Witold Filipczyk:

>    ok, to już lepiej. działa jak dla mnie ślicznie :))).
>    tylko że teraz np. mkdir -p ~/.raz/dwa/trzy, robi to w katalogu
> domowym. nie w /tmp :(

To jest poprawione. Teraz już nie można skasować pliku z ~/. .

> hmm, a może zamiast sprawdzać listę przedrostków z kripką :), lepiej
> szukać pliku w $HOME_ETC, a jeżeli go nie ma, szukać go w $HOME. wtedy
> to co musi zostać w home zostaje w home.....

To nie jest takie łatwe. Teraz jest jedna uniwersalna funkcja zamieniająca
HOME -> HOME_ETC. Sprawdzać czy istnieje, a jak sprawdzać przy tworzeniu
pliku?

--
Witold Filipczyk tohu-bohu
<witekfl w poczta.gazeta.pl>