kde multimedia?

Sob, 13 Gru 2003, 15:09:44 CET

Maciej Jan Broniarz wrote:

> to dlaczego na ftp
> w kartalogui sparc jest plik
> UNOFFICIAL ?
>
> ja nie mowie zeby olac inne arch
> ja mowie tylko tyle - jezeli uzywas zarch ktorego nie ma kazdy z nas
> to wiecej preacy lezy po twojej stronie :(

Nie zmienia to jednak stanu rzeczy w kwestii, ze nie do niego nalezy
poprawianie cudzych bubli.

Tzn.:
- jesli nie dzialalo na $ARCH, nie ma sprawy - odbijasz paleczke.
- jesli dzialalo - albo ja wspierasz, albo nie dotykasz, albo z kims
  uzgadniasz poprawienie.

Przyklad sprzed kilku dni: wlasnie zauwazylem po puszczeniu na buildery RA
netscape'a, ze ktos w miedzyczasie popsul speca dla ppc. Poprawilem, choc
ppc nie posiadam i nie jestem w stanie sprawdzic, czy dziala.

Drugi przyklad: jak puszczalem scsiutils - zauwazylem, ze nie buduja sie na
sparcu; nigdy sie nie budowaly. Olalem. Jak bede mial czas / checi / ktos
mnie poprosi / bede potrzebowal, to moze pogrzebie. Pewnie potrzebna jest
jakas trywialna poprawka w naglowkach...
Sparca pod PLD tez w chwili obecnej nie posiadam.

  phone (48)(58) 347 14 61