kde multimedia?

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:15:25 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 03:09:44PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie zmienia to jednak stanu rzeczy w kwestii, ze nie do niego nalezy
> poprawianie cudzych bubli.
>
> Tzn.:
> - jesli nie dzialalo na $ARCH, nie ma sprawy - odbijasz paleczke.
> - jesli dzialalo - albo ja wspierasz, albo nie dotykasz, albo z kims
>   uzgadniasz poprawienie.

true - i tu wracamy do kwesti jak potrzebuje to poprawie :)

> Przyklad sprzed kilku dni: wlasnie zauwazylem po puszczeniu na buildery RA
> netscape'a, ze ktos w miedzyczasie popsul speca dla ppc. Poprawilem, choc
> ppc nie posiadam i nie jestem w stanie sprawdzic, czy dziala.

to moze ktos da dostep do ppc :)

> Drugi przyklad: jak puszczalem scsiutils - zauwazylem, ze nie buduja sie na
> sparcu; nigdy sie nie budowaly. Olalem. Jak bede mial czas / checi / ktos
> mnie poprosi / bede potrzebowal, to moze pogrzebie. Pewnie potrzebna jest
> jakas trywialna poprawka w naglowkach...
> Sparca pod PLD tez w chwili obecnej nie posiadam.

Sparca mam - na debianie ale pld moge w chroocie postawic :)
Chcesz konto ?

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |