kde multimedia?

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Sob, 13 Gru 2003, 15:15:54 CET

On Sat, 13 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie zmienia to jednak stanu rzeczy w kwestii, ze nie do niego nalezy
> poprawianie cudzych bubli.

czyli jezeli coś się nie robi, to nie należy zrzucać tego na osoby które
pracują pod daną platformą [chyba, że.... poniżej]

> Tzn.:
> - jesli nie dzialalo na $ARCH, nie ma sprawy - odbijasz paleczke.
> - jesli dzialalo - albo ja wspierasz, albo nie dotykasz, albo z kims
>   uzgadniasz poprawienie.

_uzgadniasz_ a nie mówisz: "kdemultimedia się nie robią na ppc - napraw"

> Przyklad sprzed kilku dni: wlasnie zauwazylem po puszczeniu na buildery RA
> netscape'a, ze ktos w miedzyczasie popsul speca dla ppc. Poprawilem, choc
> ppc nie posiadam i nie jestem w stanie sprawdzic, czy dziala.

netscape czy mozilla ? (netscape 4.x?)

> Sparca pod PLD tez w chwili obecnej nie posiadam.

moj sparc nie wspiera linuxa (turbosparc 170mhz niezbyt lubi sie z
linuxem)

-- r.