kde multimedia?

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:33:59 CET

On Sat, 13 Dec 2003, robert j. wozny wrote:

> czyli jezeli coś się nie robi, to nie należy zrzucać tego na osoby które
> pracują pod daną platformą [chyba, że.... poniżej]

> _uzgadniasz_ a nie mówisz: "kdemultimedia się nie robią na ppc - napraw"
Tylko "kdemultimedia sie nie buduja na ppc, wykladaja sie na...
moze ktos zajrzy (i tutaj koncowka buildloga). I do czasu poprawienia
pakiet czeka w ac-test.

Mocnym bajthewayem, to przypominam sobie sytuacje gdzie
kompilator na PPC wylapal blad, ktorego poprawienie
zatkalo dziure na x86. Nie pamietm juz pakietu, ale to bylo w Ra.

> netscape czy mozilla ? (netscape 4.x?)
netscape 4.x. Jest dla PPC jakas stara wersja chyba z SuSE.
Co powinno ucieszyc, bo sa strony ktore pod Netscape dzialaja
a pod Mozilla nie chca...

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-