Plany odnośnie Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 13 Gru 2003, 15:38:05 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 14:59, Andrzej Krzysztofowicz pisze:
> Ja powiem tak: jesli taka polityka stanie sie norma, to czas wysiadac z tego
> tramwaju. Dystrybucji x86-only jest na peczki i robienie kolejnej takiej (z
> mojego punktu widzenia mija sie z celem).
>
> BTW: ciekaw jestem zdania kandydata na RM w tej kwestii...

Już o tym kiedyś wspominałem, nie ma sensu robienia distro wyłącznie dla
x86. Dla x86 jest mandrake, komercyjny rh i setki innych. Sprawa się
zmienia w przypadku ppc i axp. I właśnie na mniej supportowalnych
maszynach powinniśmy się też skupiać. Jeżeli Ac będzie równie
funkcjonalne na axp/ppc co na ix86, PLD może zdobyć dobre imie i
wreszcie zacząć coś znaczyć. Nasze pakiety są przygotowane na prawde
dobrze, więc czemu miały by nie trafiać do innych architektur?

Napisałem to wszystko pomimo, że nie mam dostępu do !ix86, powinniśmy
być dość uniwersalni. I to nie posiadacze architektur powinni zabiegać o
działanie, a sami developerzy.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>