Plany odno¶nie Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 17:19:05 CET

On Saturday 13 of December 2003 14:59, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Ja powiem tak: jesli taka polityka stanie sie norma, to czas wysiadac z
> tego tramwaju. Dystrybucji x86-only jest na peczki i robienie kolejnej
> takiej (z mojego punktu widzenia mija sie z celem).

Bezkontekstowe cytowanie w wykonaniu spidiego.

Otóż (a) ja zamieniłem mozillę 1.5 w wersji beta, na oficjalne wydanie 1.5.
Spidi mówił, że ów oficjalny release nie działa (nie jestem pewien, czy nawet
ta beta działała). I teraz co ja mogłem z tym zrobić:
- cofnąć do bety wszędzie (*zakładając*, że beta działała, czego nie wiem) -
NFW
- cofnąć do bety na ppc (*zakładając*, że beta działała, czego nie wiem) -
NFW, bo automatyka ftpowa tego nie wspiera (o czym dobrze wiesz)
- cofnąć wszędzie do 1.4, co bodajże RMF zaproponował

Z tego co pamiętam stwierdziłem, że jedynymi akceptowanymi przeze mnie
rozwiązaniami są (a) poprawić 1.5 na owym ppc, lub (b) przygotować dobrą
mozillę 1.4 na jakimś branchu i puścić. Po długich a ciężkich skończyło się
na rozwiązaniu pierwszym, gdyż do rozwiązania drugiego oczywiście nikt się
nie kwapił. Co poniektórzy (spidi) próbowali mi wmówić, że to ja mam
wprowadzić rozwiązanie drugie. Takiego wała. Wtedy też powstał tamten cytat.
NIE będę ŚWIADOMIE psuł innych architektur, ale też nie interesuje mnie to,
że spidiemu nie działa i ja mam mu poprawić. Jak tylko katalog test wróci do
łask, to inne architektury nie powinny być psute ani świadomie, ani przez
przypadek. Póki co jest jak jest. Deal with it.

p.s.
Dokładnie taka sama sytuacja była z kernelem.
(SOMEONE): UAAAAAAA kernel na ppc nie działa!
(MMAZUR): Ok, jeśli ktoś przygotuje 2.4.20 i puści na buildery, to chętnie
przeniosę do głównego drzewka.
(SOMEONE): Ale mi nie działa i *ty* masz to zrobić.
(MMAZUR): Spierdalaj.

Oczywiście skończyło się tym, że nikt tego 2.4.20 nie zrobił i nie puścił.

Ktoś uważa, że nie mam racji?