Odnośnie planów co do Ac

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 13 Gru 2003, 17:39:50 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 06:12:52PM +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Ktore 2.6 ?
> u mnie rmmod dziala swobodnie ..

rmmod fbcon po ustawieniu fb?
teraz nawet oopsa nie widać w logach, na ekranie nie widać nic
Na wcześniejszych test* jeszcze zostawał oops w logach.

10 modułów OSS - po rmmod oops i konieczność rebootu (nic się nie da
potem robić z modułami)
to sam sobie poprawiłem, patcha wysłałem na LKML (linux-sound jest
martwe), został olany, podobnie jak 3 inne naprawiające tdfxfb
w 2.6.0-test (no, nie do końca - zostaje jeszcze fbset działające
globalnie zamiast lokalnie i nie zmieniające logicznych rozmiarów
terminala; ale przynajmniej się da fb używać)
Takoż zgłoszenie o nie działających MODULE_ALIAS_BLOCKDEV_MAJOR.

Może to przeklikam w bugzillę za jakiś czas, ale nie chce mi się przy
zupełnym braku reakcji.