Odnośnie planów co do Ac

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 18:12:52 CET

On Sat, 13 Dec 2003, Jakub Bogusz wrote:

> On Thu, Dec 11, 2003 at 05:28:10PM +0100, Mariusz Mazur wrote:
> [...]
>
> A może by tak dla odmiany zrobić jakieś _działające_ jądro na alphę? :>
> Może być 2.4 albo 2.6.

A moze by tak dostep do AXP ??

Jak mam zrobic kernel, nie majac dostepu do maszyny ??

Ktore 2.6 ?
u mnie rmmod dziala swobodnie ..

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}