Plany odnośnie Ac

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 14 Gru 2003, 00:55:04 CET

On Saturday 13 of December 2003 18:24, Bartek Jakubski wrote:
(...)
> Ja bym się nie pieścił i wydawał dystrybucję ze snapshotem KDE.
> Działa toto przyzwoicie już teraz, a od samego ogłoszenia przez ichnich
> developerów 3.2 final nie stanie się nagle samo z siebie bardziej
> stabilne. Finalną wersję KDE można bez najmniejszych problemów wrzucić
> do updates.

Od samego ogłoszenia - nie. Z tym, że teraz właśnie dokonuje się stabilizacja
(zamykanie bugów, których jest jeszcze sporo). W specach też jest jeszcze
trochę do zrobienia. Tymniemniej dyskusja, czy wydawać ze snapszotem, czy bez
jest tutaj bezprzedmiotowa - wbrew pobożnym życzeniom terminatorów prędzej
wyjdzie oficjalna wersja kde-3.2, niż Ac będzie się nadawało do
jakiegokolwiek wydania.

--
Adam Gorzkiewicz