=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 15 Gru 2003, 11:22:29 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Ja powiem tak: jesli taka polityka stanie sie norma, to czas wysiadac z tego
> tramwaju. Dystrybucji x86-only jest na peczki i robienie kolejnej takiej (z
> mojego punktu widzenia mija sie z celem).

Kij w mrowisko: :-)

A ja zwykły user mam odwrotny problem:

Czy 99,999999% ludzi mających x86 ma nie mieć (świeżego i dobrze
zrobionego) PLD tylko dlatego, że jakaś niszowa platforma, która według
wszelkich światowych prognoz umiera (bo: jest za droga i droga) jest
gorzej wspierana (z tego co czytam nawet w samym kernelu - na lkml
króluje x86 - zmowa?)?

Wiem - dobro ogółu != dobru jednostek ;-) ale...

Wkurzasz się, że ktoś mówi wali mnie, że nie działa na Sparc, a ja
czytam i widzę, że co niektórych wali, że działa na x86...
Licytacja?

Zatem jak dla mnie rozwiązanie jest jedno: rpm -qa na różnych
platformach nie może być taki sam - przykre ale chyba prawdziwe :-(
(zresztą tak chyba jest...) [1]

A innej dystrybucji niż PLD nie chcę!

ps.
[1] - nie znam się ale intuicja (o ile ją mam ;-) ) mi to podpowiada...