Plany odno¶nie Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 17:38:26 CET

On Saturday 13 of December 2003 17:28, robert j. wozny wrote:
> 2. i znowu swoje. naprawdę masz coś z głową. NIE DZIAŁAŁO na innych
> platformach niż x86. ale Ty tego nie rozumiesz, nie rozumiałeś i chyba nie
> zrozumiesz.
>
> undefined Ci to mówił, lecz także to ignorowałeś. BO TY IGNORUJESZ to, co
> dla ciebie jest niewygodne.
>
> wycofać miałeś z drzewka dists/ac do drzewka ac/test. niestety Twoje
> zapatrzenie nie pozwoliło Ci tego zrobić ("bo u mnie na duronie działa").

Jeśli ktoś ma wątpliwości, to spidiemu chodzi o to, że miałem w ogóle w
głównym drzewku żadnej mozilli nie trzymać (stąd się wzięło moje "potrzebne
mi są nagłówki"). I nadal uważam, że to ja miałem rację.

> dziwne, iż 2.4 działa. a problemem była zjebana automatyka, którą miałeś
> zrobić 7 miesięcy temu. (tak jak resztę automatyki).
>
> dziwne, iż eu11 chodzi cały czas na 2.4.20, dziwne co ?

O. Spidi próbuje się w populizm bawić. Ja powtórzę, że do Ac zostało
oryginalnie puszczone 2.4.21, bo akurat było pod ręką, a ja potrzebowałem
nagłówków (no i działało na x86). I zaproponowałem, że jeśli ktoś chce
przygotować i puścić działające także na ppc jajko, to ja jestem jak
najbardziej za. Dupy oczywiście nie ruszył nikt (miejmy averne nadzieję, że
twoje zapowiedzi odnośnie robienia wszystkiego, co trzeba, jeśli nie będzie
komu zrobić, są prawdziwe... i ciesz się, że ich wtedy nie złożyłeś).