=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Nie, 14 Gru 2003, 14:03:45 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 05:59:59PM +0100, robert j. wozny wrote:
> On Sat, 13 Dec 2003, Mariusz Mazur wrote:
> Ty, Mazur ? Ty się z chujem na rozum zamieniłeś? przecież jest osoba
> chętna do robienia mrożonki, tylko Ty nie chcesz oddać jej dystrybucji.
> (no, w ciągu następnych paru miesięcy).
> jak już ktoś napisał Ci, powinieneś sobie znaleść kobiete, i dupczyć i
> inne rzeczy na p.

1. nie wiem czy ublizanie komus cos daje - imho jest to zalosne
i tylko osmiesza autora -
2. chetnych moze byc i 20 - chodzi o to czy ta osoba de facto ma czas, wiedze
i na tyle duzy autorytet zeby w poradzic sobie z tym zadaniem - same dobre
checi nie wystarcza - ctym bardziej husarskie JA!! JA!! JA!! - kots kiedys
zarzucil pld takie myslenie :)
3. zamiast obtrzucac sie banami moze by pomoc sobie
mmazur robi calkiem sporo - mam Ac na 2 maszynach i mi dziala - jak cos sie sypie
to poprawiam - na razuie mialem 2 takie przypadki :)

A i jeszcze prosba
uutrzymujmy dyskusje na poziomie
czyjas mama, dziewczyna etc to nie jest argument 0- tylko chamstwo :)

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |