=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Nie, 14 Gru 2003, 15:40:13 CET

On Sun, 14 Dec 2003, Maciej Jan Broniarz wrote:

> 3. zamiast obtrzucac sie banami moze by pomoc sobie
> mmazur robi calkiem sporo - mam Ac na 2 maszynach i mi dziala - jak cos sie sypie
> to poprawiam - na razuie mialem 2 takie przypadki :)

to pomyśl o nie 2 maszynach a, o 20 czy 50... na których chcesz mieć
spójne konfiguracje i w miare nowe rzeczy (eg: exim4, cyrus-sasl2, nowy
postgres, apache2). w Ra tego nie masz... [1]

masz czas na poprawianie błędów, gdy twój telefon nie przestaje
dzwonić?... zajmujesz się 2 maszynami - masz czas się nimi bawić,
zajmujesz się 20 maszynami - chcesz stabilności i spokoju.

> A i jeszcze prosba
> uutrzymujmy dyskusje na poziomie

tak, zniżyłem się do poziomu mmazura.

PS. dla mnie EOT, jeżeli chcesz dalej rozmawiać, możemy się na kawie
spotkać.

[1], więc część serwerów chodzi już na RH, część (!x86) PLD Ra z ręcznymi
dokompilowanymi rzeczami - maszyny infrasturktury PLD chodzą
na takich Ra+dodatki (an2, cvs) - pomyśl jaki overhead administracyjny
jest na tym...

-- r.