SPECS: glibc.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 14 Gru 2003, 19:40:19 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 07:03:22PM +0100, wrobell wrote:
> [...]

Hm... redhatowe o wiele lepiej wyglądały, tylko im architektur brakowało.
To jest prawie żywcem wzięta kopia nagłówków z 2.6, z paroma poprawkami
i dodaniem z powrotem 3 syscalli z 2.4.
<linux/cdrom.h> dalej używa wewnętrznych nagłówków jądra.
i2c-dev.h zwalone, sporo plików bezużytecznych w userspace (np. mylące
<i2c.h>).
Sporo jeszcze do poprawienia.
Trzeba by porównać z tym co zrobił RH i poprzenosić przynajmniej część
zmian (po sprawdzeniu). Tylko kiedy :/

To nie będzie działać. Chyba że ktoś sobie zrobi, żeby ten sam plik miał
dwie różne zawartości ;>
(no dobra, #ifdef __KERNEL__, ale to będzie musiał sam sobie napisać)

> co z tymi co nie używają distro jajka?

Tym lepiej dla nich (dla mnie też na domowej maszynce).
Wystarczy zainstalować glibc-kernel-headers zamiast rzeźbić samemu
nagłówki przy pomocy $EDITOR.

Aha - co z alsa-driver-devel (<sound/*.h>)?
Te nagłówki są używane także w userspace, więc kernel-*-2.6.* się
nie nadaje (i jak niby programy miałyby używać tych nagłówków?).
Dla 2.6 chyba można używać alsa-driver (budowanego z --without kernel)
i nie wpychać katalogu sound do glibc-kernel-headers?