Plany odnośnie Ac

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Nie, 14 Gru 2003, 20:27:13 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 05:29:01PM +0100, robert j. wozny wrote:

> tak, najlepiej nastawić się na developing ciągły, i czekać aż wszyscy
> przejdą na auroxa, rh, mdk, czy innego debiana. 8-)

Wyobraź sobie, że chyba najwięcej (a napewno bardzo dużo) osób się do
PLD przekonało podczas "developingu ciągłego" Ra. PLD było znane z tego,
że zawiera wszelkie nowości ale bardzo porządnie i w miarę spójnie
zrobione. Wszystko zaczęło się powoli sypać gdy zaczęło sie mrożenie Ra.
Nie jestem całkowitym przeciwnikiem jakiegokolwiek mrożenia, ale uważam
że podejście aktualnego RM jest jak najbardziej prawidłowe. Zwróć
chociażby uwagę na to, że buildery praktycznie ruszyły dopiero jak
mmazur się za to zabrał (mimo że wielu marudziło, że źle się za to
zabiera).

Pozdrowienia,
        Jacek