=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Nie, 14 Gru 2003, 20:52:32 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 08:27:13PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Wyobraź sobie, że chyba najwięcej (a napewno bardzo dużo) osób się do
> PLD przekonało podczas "developingu ciągłego" Ra. PLD było znane z tego,
> że zawiera wszelkie nowości ale bardzo porządnie i w miarę spójnie
> zrobione. Wszystko zaczęło się powoli sypać gdy zaczęło sie mrożenie Ra.
> Nie jestem całkowitym przeciwnikiem jakiegokolwiek mrożenia, ale uważam
> że podejście aktualnego RM jest jak najbardziej prawidłowe. Zwróć
> chociażby uwagę na to, że buildery praktycznie ruszyły dopiero jak
> mmazur się za to zabrał (mimo że wielu marudziło, że źle się za to
> [...]
Zgadzam sie z przedmowca - naprawde jest ok - pozwolmy po prostu
robic mmazurowi co uwaza - na wywozke do lasu zawsze bedzie czas.
Wybaczcie ale radosne : JA!! JA to zrobie lepiej!!
brzmia rownie radosnie jak osiolek ze Shrecka :) i tylez sensu maja w sobie

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |