=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Nie, 14 Gru 2003, 20:49:37 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 03:40:13PM +0100, robert j. wozny wrote:
> On Sun, 14 Dec 2003, Maciej Jan Broniarz wrote:
> to pomyśl o nie 2 maszynach a, o 20 czy 50... na których chcesz mieć
> spójne konfiguracje i w miare nowe rzeczy (eg: exim4, cyrus-sasl2, nowy
> postgres, apache2). w Ra tego nie masz... [1]

hmm - ale w Ac kwiatki sie pojawia - bo to jeszcze nei ten etap :(

> masz czas na poprawianie błędów, gdy twój telefon nie przestaje
> dzwonić?... zajmujesz się 2 maszynami - masz czas się nimi bawić,
> zajmujesz się 20 maszynami - chcesz stabilności i spokoju.

nie mam czasu
dlatego mam debiana i slacka - i nie narzekam
> tak, zniżyłem się do poziomu mmazura.

;P

> PS. dla mnie EOT, jeżeli chcesz dalej rozmawiać, możemy się na kawie
> spotkać.

ok
 kiedy ?

> [1], więc część serwerów chodzi już na RH, część (!x86) PLD Ra z ręcznymi
> dokompilowanymi rzeczami - maszyny infrasturktury PLD chodzą
> na takich Ra+dodatki (an2, cvs) - pomyśl jaki overhead administracyjny
> jest na tym...
rozumiem - chaos jest duzy
ale nie da sie tego rozwiazac tworzac jeszcze wiekszy :(

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |