SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 14 Gru 2003, 21:23:34 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 21:16:14 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> No właśnie. RH/fedora niestety mają tylko x86 i lepiej mieć średnio działające
> nagłówki wszędzie, niż działające super, ale na jedną arch z czterech. Jak

Można mieć super na jednej arch i średnio na innych. Zresztą nie byłoby
to nic nowego.

> Btw: tyle rabanu o te cholerne nagłówki, a jeszcze nikt się nie wziął za ich
> przygotowanie (mówię o lkml)?

Widziałem jakieś maile z czerwca, że na bazie 2.6 prędko nie powstaną. A
że 2.4 uznawany jest za nieprzyszłościowy, to z niego pewnie też nikomu
nie będzie się chciało zrobić.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/