SPECS: glibc.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 14 Gru 2003, 21:36:40 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 09:16:14PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> No właśnie. RH/fedora niestety mają tylko x86 i lepiej mieć średnio działające
> nagłówki wszędzie, niż działające super, ale na jedną arch z czterech. Jak

Nie tylko; z "naszych" brakuje sparca.
Także przyszłościowo - jest ia64, ppc64, x86_64.

> rozumiem te poprawki, które należy z rh sportować są głównie z okazji rzeczy
> bardziej korzystających ze sprzętu, czyli 99% userlandu powinno na nowym
> glibcu po prostu chodzić?

Się okaże.
I nie wiem, na ile ten glibc będzie kompatybilny z 2.4.

> Tzn? Nie skompiluje się z jajkiem niedystrybucyjnym?

Nie - chodzi o to, że jak ktoś sobie zrobi linki /usr/src/linux ->
/usr/include, to niektóre pliki nie będą mogły być dobre jednocześnie
dla jądra i userspace (z i2c-dev.h na czele).

> Uhm. Nagłówki alsy oczywiście najlepiej brać z alsy :)

A ktoś dopisał Provides+Obsoletes alsa-driver-devel do kernel.spec.

> Btw: tyle rabanu o te cholerne nagłówki, a jeszcze nikt się nie wziął za ich
> przygotowanie (mówię o lkml)?

Z LKML to chyba tylko Arjan van de Ven (tak, z RedHata, i na potrzeby
RH/Fedory).