SPECS: glibc.spec (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 14 Gru 2003, 21:42:26 CET

On Sunday 14 of December 2003 21:36, Jakub Bogusz wrote:
> Także przyszłościowo - jest ia64, ppc64, x86_64.

Dodatkowymi arch będziemy się martwić, jak się pojawią :)

> Się okaże.
> I nie wiem, na ile ten glibc będzie kompatybilny z 2.4.

Jeśli będzie średnio kompatybilny na poziomie glibc<->kernel, to pal go licho,
po prostu do 2.4 packa będzie też glibc (i tak by pewnie był :).
Problem, jeśli będzie średnio kompatybilny na poziomie userland<->glibc.
Ludzie chcący używać 2.4 będą mieli ciepło.

> Nie - chodzi o to, że jak ktoś sobie zrobi linki /usr/src/linux ->
> /usr/include, to niektóre pliki nie będą mogły być dobre jednocześnie
> dla jądra i userspace (z i2c-dev.h na czele).

No cóż. Jak ktoś się będzie chciał bawić z *evil* nagłówkami, to będzie musiał
cierpieć :)

> A ktoś dopisał Provides+Obsoletes alsa-driver-devel do kernel.spec.

Idę cofnąć.

> Z LKML to chyba tylko Arjan van de Ven (tak, z RedHata, i na potrzeby
> RH/Fedory).

I nie mruczył nic o 2.6? :)