=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

robert j. wozny speedy w eu11.ziew.org
Pon, 15 Gru 2003, 11:52:25 CET

On Mon, 15 Dec 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie wierze, zebym byl z tym pogladem 1 na 100mln uzytkownikow PLD.
> A jezeli nawet, to nie ma zadnego powodu, zeby mi te miliony narzucaly swoje
> zdanie. Zajalem sie PLD _tylko_ dlatego, ze wspieralo (jako tako) alphe.

oraz _wspiera_ ppc (mam nadzieję), i ma w miare sensowną ilość
pakietów.

(nie mam innego sprzętu niż PPC)

> Jesli przestanie wspierac, to sobie powiemy po prostu "do widzenia" i nasza
> wspolpraca sie zakonczy. Jesli te miliony uzytkownikow zechca rozwijac
> dystrybucje x86-only - ich sprawa.

to samo będzie ze mną

> Jesli tak bedzie, to sie PLD rozleci. Bo na pilnowanie tego jest po prostu
> za malo ludzi. Co innego, jesli bedzie to dotyczyc doslownie kilku pakietow.

w szczególności tu chodzi o pakiety istniejące tylko na danej platformie.
na przykład milo dla axp, silo dla sparca czy też yaboot, pbbuttonsd, pmud
dla ppc.

-- r.