=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 15 Gru 2003, 13:14:12 CET

robert j. wozny wrote:

> który to port w PLD niezbyt Cię obchodzi ? czy się mylę?

O przepraszam! Dobrze wiesz, że nie o to mi chodziło!

BTW AMD w stronę Suna czy raczej odwrotnie... Bo jak się patrzy na IT
(cięcia itp) to raczej odwrotnie.
86 (teraz jeszcze 64 bity) - wszędzie
RISC itp - super wydajne rozwiązania niszowe

(Zobacz choćby % wzrost serwerów BLADE z linuksem na pokładzie (chyba
36% licząc kwartał do kwarału poprzedniego roku - dane z
COMPUTERWORLDA!!! - a zatem raczej wroga linuksa - w tej notce nie było
słowa o Windows - bo chyba gorzej na serwerach im się wiedzie :-) )

Takie są chyba tendencje... plus oczywiście proce do urządzeń wbudowanych.