=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 15 Gru 2003, 13:23:16 CET

Quoting Andrzej Zawadzki <zawadaa w wp.pl>:

> O przepraszam! Dobrze wiesz, że nie o to mi chodziło!

tym razem sie czepialem, przyznaje. 8-). chodzilo mi o to, iz trzeba
miec dobra dystrybucje na _wszystkie_ supportowane przez nas
platformy...

BTW: OOo jest w moim przypadku rozwijane na ppc 8=P (apple tez
rozmawialo z AMD - bylo sporo po comdexie ostatnio o tym)

> (Zobacz choćby % wzrost serwerów BLADE z linuksem na pokładzie (chyba
> 36% licząc kwartał do kwarału poprzedniego roku - dane z
> COMPUTERWORLDA!!! - a zatem raczej wroga linuksa - w tej notce nie
> było słowa o Windows - bo chyba gorzej na serwerach im się wiedzie :-)

nie czytam gazet moich klientow 8=P

nie dyskutuje na temat niszowych rozwiazan - moze dlatego, iz w polsce
ppc moze byc niszowy, a gdzies poza bolognia juz jest dominiujacym
rozwiazaniem 8=)

BTW: sparc jako mala workstacja nie jest zbyt wydajna... jego power
sie pojawia przy wiekszej ilosci prockow...

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,