=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Pon, 15 Gru 2003, 13:19:12 CET

Andrzej Zawadzki wrote:

> To jak to pogodzić?
>
> O ile się nie mylę to w PLD jest tak, że jak chcesz żeby działało to
> napraw. Czyli jak dla mnie: na i86 działa - na alpha nie = napraw sobie
> alphe - czy źle coś rozumię?

Ale jest tez zasada: dziala - nie psuj.
Zatem, jesli nigdy nie dzialalo na alphie, to nie ma problemu.
W przeciwnym przypadku nie powinno isc na buildery / do glownego drzewka
poki ktos nie poprawi.

> Nowy może też chciać zostać deweloperem a to dla PLD chyba dużo...

Jesli bedzie chcial wprowadzac inne zasady i/lub jest malo doswiadczony - to
niekoniecznie...

[...]
> Wiesz lepiej - na jakiej płaszyźnie są największe problemy - grafika?
> Może warto jednak mieć jakąś listę "problemowych programów"?
> ps. Czy jest coś takiego jak opiekunowie poszczególnych gałęzi czy
> wszytko ma RM pod sobą?

Obecnie wszystko ma RM pod soba.

  phone (48)(58) 347 14 61