KDE, kilka pytań

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 16 Gru 2003, 00:37:17 CET

On Tuesday 16 of December 2003 00:04, Michal Kochanowicz wrote:
> Hej!
>
> Zrobiłem sobie upgrade do 3.1.93 i mam kilka pytań:

Eeee - zabytek ;)

> - czy wizard pojawiający się przy pierwszym uruchomieniu został
>   zlikwidowany przez team KDE czy PLD?

Wizard jest wydzielony - jak sobie zainstalujesz to Ci się pojawi.

?

> - czemu w KDM jest puste miejsce zamiast obrazka? Skoro nie ma obrazka

Juz jest.

>   PLD, to powinien być oryginalny IMO (tak całkiem IMO to wszystkie
>   powinne być oryginalne)

Zdania są podzielone.

> - na pulpicie znadjuje się ikonka "start heren". Kliknięcie w nią
>   pokazuje komunikat: "Malformed URL start-here:". O co chodzi?

To jest własnie jeden z problemów do rozwiazania dotyczacy koegzystencji w
systemie gnome i kde. Gnome od jakiegos czasu zaczęło uzywać ~/Desktop. To
start here to ikonka, ktora uszczęśliwia nas nautilus.

> - czy komuś działa knode? U mnie nie potrafi wczytać listy grup z
>   serwera.

U mnie wczytuje.

--
Adam Gorzkiewicz