KDE, kilka pytań

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Wto, 16 Gru 2003, 07:35:17 CET

W liście z wto, 16-12-2003, godz. 00:37, Adam Gorzkiewicz pisze:
> To jest własnie jeden z problemów do rozwiazania dotyczacy koegzystencji w
> systemie gnome i kde. Gnome od jakiegos czasu zaczęło uzywać ~/Desktop. To
> start here to ikonka, ktora uszczęśliwia nas nautilus.

> U mnie wczytuje.
Popatrzmy na to z innej strony, ja używam gnome i mam KDE w systemie.
Jeśli chodzi o tą magiczną ikonke, to jest ich dwie. Nautilus pokazuje
mi "Folder użytkownika averne" jako odwolanie do nautilusa i "Katalog
domowy" do konquerora czy co tam jest. Chodzi to jak najbardziej
sprawnie.

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>